Let's play doctors, babe

SEMESTER!

Därav kände jag att det var berättigat med att sova till halv 12 och spendera dagen med att inte göra något alls i väntan på den grekiska aftonen som äger rum ikväll. Det är bara 3 dagar kvar till Rhodos, och jag klättrar på väggarna. Det kommer nog ta ett tag att inse känna mig tillräckligt avslappnad, är fortfarande rätt uppe i varv och kan inte ritkigt släppa tankarna på jobb. Men det blir nog bättre, lagom till semestern är slut.

Btw, har hittat den där låten jag tjatat om!
"My name is Lola, I love the gorgonzola, isch liebe, ti amo, I love to Disco dance!"

Domenicer - Disco Dance

Kommentarer
Postat av: Erica

hoppas du har det bra i grekland!!! saknar dig! <3

2009-08-01 @ 08:24:12
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0