You keep me standing tall

Jag har ingen stor lust längre. Tyvärr. Jag vet liksom inte vad jag skulle prata om. Visst har man alltid varit någon form av periodare, men man var inte så beredd på det den här gången. It sucks to have no one to call when they all will put me down. Det känns lite trist. Men jag tänker inte nagga om det.

M överraskade med att ta sig över i lördags, det är inte ofta hon sätter sig i bilen från Brandbergen och tar sig hela vägen ut till mig. Men det var Guld värt, det finns så mkt att prata om med henne, och kommer man inte på något att säga vet man att det faktiskt inte gör något eftersom det inte finns några krav på att vara konstant social. Många är ju liksom inte så. Hoppas på fika i veckan.

Började 10 i söndags, vilket betyder att jag skulle behöva gå hemifrån runt kvar i 8, vilket betyder att jag ställer klockan på tio i sju för att ha tid att snooza en kvart. Klädde på mig lite halvtaskiga kläder, satte Mp3n i fickan, busskort i handen och vantar på.
- Ska du dra, varför?
- Jag jobbar?
- Varför?
- Av någon värdelös anledning?
- Varför åker du inte med mig då för?
F är så rolig när jag börjar relativt tidigt på morgonen, ofta kommer han med den kommentaren som han absolut inte vill säga ett par timmar tidigare, precis när jag är redo att gå genom dörren. Och det värsta är att man verkligen måste gå upp klockan sju och göra sig iordning, för man vet inte om han hade tänkt lägga den uppskattade kommentaren just idag. Hur som helst, det var bara att ta av sig hälften av kläderna, och lägga sig igen, vilket är det sämsta man iof kan göra, men som jag gjorde iaf och betedde mig som en zombie på jobbet ist. Helt värdelöst.

Attack - 30 seconds from Mars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0