Far away

Igår fikade jag med M, riktigt trevligt. Hittade ett fik på söder där vi svullade varma ciabattos och beklagade oss över livet med varandra. En del skratt för det tragiska, och massa leenden över att tillåta sig lufta ut av det mesta runtom, och hon kirrade en jättefin reva i mina kookaijeans, men wtf, vad gör det om hundra år när allting kommer kring? Trist att det är mode med bitterhet just nu bara. Men hoppas du blev på bättre humör iaf, det blev sannerligen jag. Hoppas vi kommer iväg en dag!

"...I'm a plane in the sunset, with nowhere to land..."

Jag drömde jättekonstigt inatt, iof drömmer jag ofta jättekonstigt, men ändå. Jag drömde att vi sov, i nutid. Tillfällen vi gått upp ut sängen, saker vi sagt, gjort och sett...jag kan inte skilja på vad jag drömde och vad som verkligen hände. Skit jobbigt rent ut sagt, men dock jävligt fashinerande på samma gång.

Måste bara säga att det är ledsamt att 50% av ett föhållande ser saker i svartvitt och den andra hälften i gråskala. Diskussioner går inte alltid lika bra då. Men vi får som sagt se vi löser saker och ting.

"...but I won't shed a tear, I'm still alright to smile..."

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, är ledig idag och vet inte riktigt hur dagen ska spenderas. Antar att det blir till att måla tånaglarna svarta och tvätta lite. Måste införskaffa en pincett till mina vildvuxna ögonbryn, sköljmedel och duschcreme. Sånt där nödvändigt som är så trist att köpa. Förhoppningsvis har man löst det här med ny telefon och glasögon iaf (peak & vouge is the shit).

Nä, nu ger vi oss ett tag.


You are not alone - Michael Jackson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0