Tss

Jag har spenderat de två senaste dagarna i en dimma av smärta och PMS. Jag måste verkligen hitta mina älskade piller, var i hela helvetet har de tagit vägen? Känner inte alls för att jobba idag, gårdagen var nära på att knäcka mig mitt i all stress. Ringde efter skjuts, och en timme efter jag slutat dök han upp. Kom hem, käkade lite mat och vi la oss sen framför Scrubs och jag däckade direkt. Dock vaknade jag rätt snart igen av att hela magen drog sig samman, inte speciellt ok. Lyckades sen somna om på något konstigt vänster, vaknade 9 och kände mig för en gångs skull utvilad. Drömde massvis med konstigt som jag inte riktigt kan sätta fingrarna på just nu, men så är det ju ofta.

Träffade A igår, det var länge sen! Hon vill ta med oss ut i helgen, så vi får se var det isf bär av. Men kan ju börja med att försöka ses på torsdag iaf. Rätt förvånande att upptäcka att man jobbar tre dagar den här veckan, gud vad skönt! Men samtidigt oerhört mkt fritid som man måste fördriva på någorlunda vettigt sätt. Måste ta en titt igenom almanackan :)



Idag måste jag vara glad.


Honey this mirror isn't big enough - My chemical romance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0