Lovely as the wind

Aah. Mysbyxor på efter en dagstripp på stan med kära C. Fönstershopping är ta mig fan  tortyr med mina 147:- på kontot. Tog en räd inne på topshop och hittade världens finaste, lite längre, svarta tubtop...för 849 spänn. Jag blev Så fruktansvärt glad. Funderar allvarligt på att låna lite och köpa den imorgon, lyckades med hjälp av lite charm att få undantaget att lägga undan den till imorgon när man egentligen får lägga undan en timme...men det ser ut som att jag eventuellt åker på att jobba ist såvida jag inte kommer på en relativt bra bortförklaring. Är lite kluven på den fronten faktiskt, men får väl prioritera lite. Tittades vidare på lite jeans och tog oss sedan till södra delen för att besöka Afrodite apoteket. Hennes flytt till danskarna tvingar henne att införskaffa en ny kär vän att leka med under täcket, en som brummar tystare. Efter mkt om och men och frågor till ägarinnan utvaldes en stor och svart som döptes lite fint till Ali. "Inte utan min dildo" helt enkelt.

Nu har jag precis kommit hem till den tomma lägenheten och funderar på hur jag ska spendera min gräsänklings-kväll på bästa sätt. Hade tänkt vara lite gullig och städa upp det mesta i vårt stökiga krypin, ta en lång fet dusch, svulsta onyttigt och lägga mig precis när jag vill. Men vi får se var jag hamnar, man är ju något av en expert på att skjuta på saker och göra ännu mindre vettiga tidsfördriv. Fantisera tattoos eller dekorera almanackan eller whatever.

Tiger Lily - Matchbook Romance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0