Conversations with the wall

- Du säger inte många knyst
- Nej inte du heller
- Men jag försöker
- Nej du gör bara ljud
- Men du säger inte ett pip
- Men vad har jag att säga om dina ljud?

Jag slängde på luren även om jag har lovat att sluta med det. Jag orkade helt enkelt inte. Dessutom har ju jag blivit lovad så mkt också, så det känns inte som att det spelar så stor roll just nu. Det är stunder som denna som jag får krupp och panik. När den rutinerade "vad gör du?" är ställd har man inte något annat att säga. Störande det också. Vilken bra dag det här känns som att det kommer bli. Inte. Nu ska jag åka och träffa farmor, hon får mig säkert på bättre humör.

The end of heartache - Killswitch Engaged

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0