Morphine

Har precis vaknat. Sov över hos M igår, blev helt enkelt så med omständigheterna. Orka att åka 1½ timmes kommunal hemväg från Brandbergen, ain't safe.

Har känt mig allmänt ur gängorna hela veckan, så igår knaprade jag i mig ett rosenrotspiller, och slängde iväg ett sms till E, och hoppades på en tripp till Täby Centrum. Mötte upp henne vid tåget med mackor och festis, och högg direkt in på affärerna. Tog en timmes fikapaus efter ett tag, och fortsatte sedan till zoot för att undertecknad skulle lyckas införskaffa lite käk till firrarna (kan ju inte vara som M och stissa till hemagjord fiskmat). Tack E, det var en jättetrevlig spatsering genom centrum!

Runt 16 begav man sig vidare till stan för att träffa M. Hon tog oss till Haninge Centrum för att spana in all rea, och jag haffade actually en gul säckig topp och ett armband från pearls for girls (dock inte på rean). Tog med oss lite donkenmat och picknickade i kaffeknappbilen innan vi spenderade en halvtimme på solariet. Begav oss till sist hem till henne, slurpade i oss varsin smirnoff ice och snackade skit. B  kom runt tio, och efter ännu lite mer skitsnack blev det helt enkelt så att man blev kvar där. Att sova med dom där två var dock en kamp.
Vaknade jättetidigt, och lyssnade på alla Ms alarm som började tjuta klockan 5 (har aldrig träffat någon som kan lyssma på tre olika äckliga alarmsignaler så många gånger utan att ta sig upp). Åkte med henne till centralen och tog pendeln hem 06.35. Kom hem, lekte lite med kaninen framför nostalgiska "Landet för länge sedan" och tryckte i mig lite frukost innan jag somnade, och vaknade för inte speciellt länge sen av att filmen var slut och att Pralin bet i mitt hår.

Så nu är det väl bara att hitta lite mer ätbart, stå minst tjugo minuter i duschen och kladda lite färg i ansiktet innan man måste ta trebussen till mitt äckliga jobb. Har varit schemalagd en veckas ledighet (förutom en inringning i fredags), och även om jag inte har spenderat de här lediga dagarna på bästa sätt, ser jag inte alls fram emot att börja igen. Vill inte vill inte vill inte.

Lips like Morphine - Kill Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0