Pirate

Jag sov faktiskt ruskigt bra inatt, som en lealös stock skulle man kunna säga (...). Dock betydde det att jag inte kom upp förrän klockan 10 imorse, men det var bara att kliva i mina smurfsocks, trä över en alldeles för stor tröja och hitta något ätbart. Skinkost måste vara Guds bästa smörgåspålägg. Det, och jordgubbsmarmelad. Det som kändes lite trist är upptäckten om att O'boy actually inte smakar likadant som det gjorde när man var liten. Måste vara någon skithög som har ändrat receptet utan att tala om det. Inte riktigt helt okej faktiskt.

Jag har kommit in i en traderaperiod just nu, och mitt konto börjar snart grina tror jag. Tradera är verkligen beroendeframkallande, jag tror man gillar det där pirret man (iaf jag) får i magropen när man klickar på "köp nu" efter att ha haft noga innerliga överläggningar i bakhuvudet. Men jag var faktiskt bara tvungen att införskaffa den här plåtskylten, galet häftig! I love. Sedan att jag har hittat världens schysstade förkläde, askkopp och den snyggaste t-shirten hör inte hit....just nu.

Vidare så kommer jag antagligen att försöka ta mig upp på vinden och fortsätta med mina pryttlar. Vad det än är jag har kommit in i för tillfälliga period just nu, så hjälper den mig lite att kasta gamla, och framförallt trasiga, saker. Och med tanke på hur det ser ut, så är det ruskigt jävla bra.
Förhoppningsvis ger kvällen något roligt och spontant, så att man får undan tankarna, illamåendet och hjärtklappningen för en kort stund. Det kliar faktiskt i mig bokstavligt talat.

Har precis fått besök av L och V, och mitt lilla kusinbarn L, galet söt! Om man någonsin menat den här klassiska kommentaren om att man skulle kunna äta upp någon, menar jag det faktiskt när jag säger det om denna lilla krabat. Funtar på att försöka styra upp en fika med V nästav vecka, skulle vara riktigt trevligt. Nä, nu vill L leka mamma-pappa-barn med mig. Jag får vara pappa.

Dead skin - Crossfade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0