Injection

Jaha, så har man lämnat hunden hos veterinären, och tagit en tripp till gamla J för att höra om allt som finns att veta om Gardasil. Han snackade med mig som att jag är en trettonårig oskuld, och jag kunde bara le i mjugg under hela samtalet. I vilket fall som helst är det töntigt att det kommer kosta mig typ 4000 för att vaccineras, men jag det är säkert värt det. Skulle väl dö i cancer om med tankarna om att "det händer inte mig". Passade på att beställa lite gröna lyckopiller också, han såg deltagande på mig och satte in fem uthämtningar till mig. Han har lite Djungel-George-symptom, så det är lite gulligt. Det är så att man nästan får en snäll klapp på huvudet för att man har en musraket uppkörd.

Hur som helst. Nu ska jag jobba lite snällt innan jag petar in ett par linser och knalla iväg till nästa. Idag orkar jag verkligen verkligen verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0