Hey mummy, shake that ass

Jag har inte skrivit på bra jävla länge. Jag tänkte liksom vänta tills jag hittade kamerasladden så att jag kunde lägga upp bilder från den Grymma Halloweenferren, men nu har det gått över en månad, och jag känner liksom att det kliar i fingrarna efter att få skriva igen.

För att beskriva Halloweenferren i ord, så var det den bästa ever. Alla kom (nästan) och alla (nästan) hade gått in för det med bravur. Pennywise, Mumie, Robocop, Psycho-butcher, Spartan och hans fru, vampyrer och sumotroll, halvtrashad brutta, skelett, pumpa, punkare, Dead bride walking, grottmänniska, Freddie Kreugers, ett gammalt hederligt spöke och ännu en brutta i bandage och J med en annan läskig mask. Så fort Täbyfolket kom styrdes ett dansgolv upp i vårat vardagsrum, ändå rätt tidigt på kvällen utan att folk hade fått i sig så mkt dricka. Dock var det kanske inte så charmigt att undertecknad, som skulle springa runt i vita underkläder och bandage, fick sin kvinns på morgonen. Så det var mest att införskaffa tampongen fet-arne som fick hålla hela kvällen (jag är fruktansvärt glad åt min gigantiska kissblåsa), när jag dessutom inte hade den smidigaste outfitten att hantera. Man kan säga att jag höll i kanske två timmar innan jag började rasera ute på dansgolvet.
Hur som helst, Pennywise vann pris för den läskigaste dräkten, pris för den sexigaste dräkten fick sumobrottar-trollet J (som hade jämnat ut kostymen med ett duntäcke i ryggen - snacka varmt!), och den the best costume gick till S och hans spartandräkt. Grymt jobbat Gubbar!
Runt 1 kom vi på den bra idéen att sjäälvklart ska vi ta oss till Väsbys kända hak och svänga de lurviga där ist. Och det är inte helt fel att svänga de lurviga i bandage, pyjamaser och sumodräkter bland folk, helt fantastiskt roligt var det. Dock var garderobiärerna rena rama puckon, och jag har nog aldrig varit så arg på en IQ befriad liten skitunge som lämnar ut mina kläder till fel personer och som därefter inte har mål i käften när jag undrar vafan hon håller på med.
Täbyfolket tog en taxi hem vid 5, efter att B bjöd laget runt på en liten youghurt. Helt fantastiskt att ni stannade så länge, tack alla för att ni gjorde en sådan Grym jävla kväll!


Kommentarer
Postat av: Erica

Bättre sent än aldigt ;) helt klart bästa halloweenfesten hittills!

Grattis på födelsedagen!

Puss <3

2009-12-02 @ 08:19:42
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0