Disaster

Idag ska jag och J fira våra födelsedagar tillsammans. Det blir Discobowling och vi står uppskrivna på listan till Café opera, som kanske å andra sidan inte är mitt förstahandsval direkt. Dessutom är jag sämst på bowling, hur jag än gör träffar jag bara rännan och det är väl okej dom första gångerna. Men att ha 12 poäng när resten av lirarna ligger på 150 känns det inte så okej längre, och jag är en riktigt dålig förlorare när det just gäller bowling. Det värsta är när någon ska försöka visa mig hur man gör - då går man liksom över gränsen, och det är fan inte okej. Så jag hoppas på ett gravt intag av alkohol för att ha något att skylla på. Vi blir rätt många personer, så jag hoppas att det blir en rolig kväll, även om jag för tillfället inte är den mest taggade lirarn idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0