Birthday girls.

I lördags hade jag och min syster 50 års fest - 27+23. Lite släkt kom över till henne i Hässelby och firade oss, och jag hade ställt mig och bakat seriöst för första gången i mitt liv. Två olika sorters bröd, hallongrottor, äppelsallad och jag hade dessutom gjort en lasagne för första gången i hela mitt liv som jag blev riktigt nöjd med.
Alltid lika roligt att träffa de närmsta, men jag var fruktansvärt trött och somnade till sist efter att ha hjälpt till med undanplockning och disk.

Men jag är glad över alla presenter jag fick; 10 körlektioner, en ljusslinga med klädnypor, smyckesträd, sällskapsspel, prinsessan Viktoria, filippa K muggar, pengar, blommor och jag vet inte allt. Även fast jag inte hade fyllt år riktigt då, tyckte älsklingen att detta var ett ypperligt tillfälle att ge mig hans födelsedagspresent - en digital systemkamera, som jag är riktigt riktigt glad för. Tack tack tack alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0