Feels like throwing up

Det var kanske inte det mest clever gjort av mig att dissa all information om utbildningarna till höstterminen. Men det kändes faktiskt inte bra just nu. Turism kändes liksom lite fel av någon konstig anledning som jag inte har upplevt förut. Men eftersom jag var i Grekland missade jag ju alla andra anmälningar till mina reservplatser på strökurser, och det kanske inte var det mest clever jag gjort det här året heller. Men jag tror jag vet vad jag vill göra nu, och jag hoppas att jag kommer in. Kanske kan jag ta tag i det här med att plugga upp matte C i väntan på att man kan anmäla sig till det programmet? Får ta och kika lite på det. Nu när D också tar ett års tjänsteledighet från jobbet har de flesta roliga kollegerna slutat och lämnat mig ensam kvar. Är inte alls så taggad på att komma tillbaka till jobbet just nu.

Jag tittade igenom mina nyårslöften. Mer än halva året har gått, och jag tror fan inte att det går så överdrivet bra för mig.

- Skaffa nytt jobb
Hahaha
- Kirra det här med fina naglar - and stay that way!
Har inte lyckats bli av med skivandet än.
- Gå upp mina 6-8 kg
Också skrattretande...men har börjat lite lätt med drygt 3 kg :)
- Skratta mer
Har det varit någon skillnad egentligen?
- Träna mer
Året började bra. Nu gäller det bara att hitta tillbaka till motivationen.
- Göra mer
?
- Bråka mindre
Snarare bråkat mkt mer.
- Tänka på det här med kort stubin
Har inte gått så överdrivet bra det här året med tanke på omständigheter.
- Börja plugga
Dum som man är sket det sig. MEN jag vet vad jag vill göra, och det måste väl räknas...eller?
- Tillåta mig själv att vara lite mer egotrippad 
I slutändan tror jag att det helt enkelt inte ligger i min natur.
- Träffa kompisar oftare
Jag försöker iaf.
- Ta en utlandsresa någonstans
Jo faktiskt, Rhodos var guld.
- Och självklart ska jag fixa det här med körkortet.
Nja...det är dock på g! Klarade datorn teoriprov igår utan att ha pluggat på jag vet inte hur länge, och jag har ju faktiskt min egna bil som jag ska betala av till föräldrarna.



Nä, nu blir det till att ta en promenad innan man tar sig till föräldrarna och vattnar trädgården. Om han hade tänkt vakna någon gång kanske man eventuellt kunde få sällskap, men jag har lärt mig att inte hoppas för mkt. Sen blir det nog teori, nu jävlar ska det ta mig fan gå.

Catch the moon - Stefan Sundström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0