Stage out

Precis som jag skrev tidigare har jag inte lyckats känna mig riktigt avslappnad än. Jag är så fruktansvärt uppstressad och har svårt att tagga ner och släppa taget. Allt spelar roll, allt har analyser, bortförklaringar och frågetecken, ingenting är någonsin enkelt och kommer aldrig bli det heller när man skjuter saker på framtiden ist för att deala med det och ta tag i det på en gång. Det är galet svårt att slappna av, andas ut och bara få vara, t o m när jag sover om nätterna drömmer jag om saker jag måste ta tag i. Men det är svårt att få ner stressen, att bara på slappna av och få tillåtelse att bara ta ett par dagar med att stirra upp i taket och actually njuta av att kroppen får vila och inte göra någonting.

Dead skin - Crossfade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0