P.S. I love you

Egentligen tycker jag att det är lite trist. Har en ledig dag imorgon och är så fruktansvärt taggad på vin, hulkande skratt och trevligt sällskap. Istället sitter man här med en liten skål med överkokt tagliatelle som man drog fram ur ett skafferihörn, tomatpuree som substitut för ketchupen som jag kastade igår, och helt solo när han ville dra ut med grabbarna.

Men å andra sidan sitter jag också här och lyssnar på svenska partyhits, har ett glas vin i handen och gör mitt konto surt med onlineshopping. Jag har tagit en lång dusch med hårinpackning, shavat spirorna och efter min halväckliga supé vankas amatörmanikyr- och pedikyr framför "P.S. I LOVE YOU" som jag införskaffade idag, vilket ryktas vara en urtyp av chickflick.
 
Så jag trivs.


Älskade ängel - Heman Hunters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0