Nail me to the ground

Och så vill jag tacka lilla farmor för den utomordentligt sköna och tillfredsställande spikmattan. Somnade till lite på den idag, och det var verkligen inte helt fel - en daglig powernap på den skulle vara susen. Jag hoppas att D kommer ihåg att ta med sin gymboll till jobbet imorgon, han har lovat att jag ska få sno den så att jag äntligen kan komma igång med all hemmaträning. Jag har tagit en liten springtur tidigare idag, det var helt fashinerande. Okej att jag inte pallade att springa så långt, och bara ett par meter i taget, men att känna motivationen att springa var galet bra. Nu kanske jag äntligen kommer igång här också.

Jag tänkte liksom att jag också skulle bli egotrippad och bara bry mig om mig själv. Göra precis vad jag vill när jag känner för det. Bara dra om det inte finns något roligare att göra. Varför ska jag bry mig om att fixa middag och spana efter nya soffbord? Kan någon snälla tala om det för mig?

Stop - Dope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0