Make a loop and tie a knod

Det var en väldigt jobbig dag igår.
Så för att lyckas tänka på annat följde jag med E och P på loppis och förundrades över hur mkt skit som finns alla människor samlat på sig genom åren. Galet fashinerande. Jag fyndade på 6 gula gratisskålar, ett par papegojörhängen, "så det kan låta", "jalla jalla", och en fin liten burk för bakpulver - allt väldigt nödvändigt såklart. Hittade en ashäftig knallgul retro taklampa för 50 spänn - men jag hade ingenstans att hänga upp den när allt kommer omkring. Egentligen var jag ute efter en retro boombox, en sån där 80tals kassettbandspelare/radio (någon som har en sån på lager kanske?), men nej. Det är faktiskt riktigt avslappnande att bara knata bland alla bord och titta och bli nostalgisk över var och varannan grej man lyckas hitta.
Hur som helst, snart efter dom börjat packa ihop tog vi med oss våra fynd till Daisy's och pimplade nog actaully dom godaste hamburgarna som finns i Täby.

Sen fick vi skjuts hem av F och jag försökte hitta något ätbart innan jag satte mig framför "jalla jalla" och löste korsord (det här med korsord är beroendeframkallande). Sen var det till att vattna tomten, bråka för fullt, ta död på min telefon, och vägrade bli upphämtad för att ta bussen hem. Dessvärre blir jag haffad i Vallentuna och jag helt enkelt inte orkade hålla på.

Nu sitter jag här, ska betala en telefonräkning, äta och försökta hitta rena kläder innan jag måste ta mig till jobbet. Blä - ta mig härifrån ist.

If I used to love you Baby...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0