D.S.

P.S. I LOVE YOU. God, vilken hemsk film. Så hemsk, sorglig och vedervärdig. Jag har nog allvarligt talat aldrig grinat så mkt till en film sedan jag såg Armageddon med min pappa, och det säger en del - tårdrypande från efter den första kvarten till nästan slutet. Även om den hade sina komiska inslag lyckades den inte riktigt räta upp hela konceptet av heartache. Och att dom nailade soundtracket med finess gör ju inte hela filmen bättre. Jag kommer nog aldrig se den igen.

Nej, här behöver vi chickflicks av det enklare slaget, som Freaky friday, 27 dresses, Hur man blir av med en kille på 10 dagar eller något liknande. För såna där tragiska kärlekshistorier är ta mig fan inte min grej. Jag borde göra som M och hyra Hanna Montana.

Goodbye to you - Michelle Branch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0