15 års plan.

När jag är i trettioårsåldern vill jag ha min stora vita enplansvilla, med inomhusbalkong och feta veranda med pool och jacuzzi. Jag vill ha den mysiga loungeinspirerade källaren (okej, det kanske blir en tvåvåningsvilla) och kristallkronan i sovrummet. Jag ska ha dubbelgarage och jag vill ha mina favoritbilar; gul audi cab, svart ford s150 lightning, röd ford mustang och min lilla silvriga lexus. Jag ska ha en schysst yamarin, ha sett minst halva världen och tagit flygcertifikat, dykcertifikat, cambridgecertifikat och förarbevis för båt. Jag ska ha kvar lägenheten i Frankrike och köpt en litet landsställe i Stockholms skärgård. Jag har mitt framgångsrika jobb som flygledare, inredningsarkitekt eller liknande, vafan jag nu hamnar. Jag har mina sju tatueringar, gått upp till min idealvikt med muskulatur, opererat ögonen och tryckt fram kanske tre ungar med min sambo som vi har lyckats tämja på bästa möjliga sätt.

Och du kan hålla käften med dina dumma kommentarer, Slyna.



The fantasy - 30 seconds to March


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0