Wake me up - pain

Ibland  hatar jag att vara brud, vi måste verkligen stå ut med all smärta - trycka fram knoddar och den äckliga mensvärken stryker jag under. Vad är det killar får står ut med egentligen? Fan inte ett skit som ens påminner om riktig jävla pain. Vaknade med mensvärk idag, och ångesten över att det är min vecka, lingonvecka, kvinns, att Hugo kommer på besök eller vafan man nu vill kalla det, fan jag kunde knappt ta mig upp ur sängen, än mindre stå. Jag har suttit dubbelvikt på toaletten en halvtimme för att samla kraft till att ta mig upp. Helvetes jävla skit. Jag hittar inte mina gröna lyckopiller någonstans (naproxen is the shit), så jag är rätt så tjurig just nu - låt mig va!

Vi får säkert stå ut med skiten för att vi är SÅ mkt tåligare än guys. Vi är ju faktiskt befogade med högre smärttröskel, vi lever längre, dock kanske vi inte är bättre på att köra, men vi är ta mig fan säkrare i trafiken, vi kan göra flera saker på en gång, det är bevisat att majoriteten av brudar actually är smartare och vi är fan modigare. Och just det, vi har ju två fina saker som kallas tuttar också. Det svagare könet, my ass.


Pain - three days grace


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag såg på "Du är vad du äter" att man ska käka linfröolja eller fiskleverolja mot mensvärk, det är tydligen grymt effektivt! :)

2008-10-23 @ 22:04:17
URL: http://sandralurv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0