Lifetime.

JAG VILL:

Ha 10 par nya jeans. Ha 20 nya tröjor. Ha 25 par nya skor. Ha 10 nya väskor. Ha en takvåning på söder. Ha MVG i matte C. Komma in på flygledarutbildningen. Ha ett nytt jobb. Ha långa fina naglar. Se hela världen, allt från öken till korallrev. Ha dykarcrtificat, flygcertifikat och certifikat för båt. Inte vara rädd för djupa vatten längre. Pierca mig i nacken. Ha mina 7 tatueringar. Vinna 54 miljoner så att jag actually kan göra allt det här. Ha ett landställe i Stockholms Skärgård. Operera ögonen. Vara Grym på något. Kunna spela gitarr. Kunna åka skidor och snowbord, iaf kunna komma upp i liften. Ha en systemkamera. Ha en ny telefon. Ha körkort och minst fyra fina bilar. Flyga luftballong. Snorkla. Bara vara. Rida kamel och elefant. Kela med ett näbbdjur. Åka på trancekryssningen. Se byn i S:t Petersburg. Ha ACDC-t-shirten. Kunna sy egna kläder. Kunna gå i högklackat. Supa på ett par stenar igen. Gå upp 8 kg. Åka till Liseberg. Bada i Tylösand. Ha picknick vid Stonehenge. Se Grand Canyon. Stå vid utkanten av Sahara. Vara högst upp i Eiffeltornet igen. Promenera längs kinesiska muren. Krama Baloo på Disneyland igen. Klappa en tiger. Simma bland delfiner. Åka båt i Venedig. Titta på kläder i Milano. Fika vid Colosseum. Dricka öl i Dublin. Sola i Bulgarien. Supa i Ibiza. Dricka Cuba Libre i Kuba. Dra en 2 månadersresa till Thailand som alla andra. Ha sockervadd. Åka på kryssning i Karibien. Se Niagarafallen. Åka båt i Bermuda. Se halvmpnen i Egypten. Se soluppgång i Överkalix. Åka transibiriska tågrälsen. Äta glass på stränderna i Fiji. Någon gång åka till Kroatien, Cypern, Malta, Bahamas, Dominikanska Republiken, Marocco, Tunisien, Nya Zeeland, Malaysia, Japan, Kina, Brasilien, Singapore, Korsika, Indien, Filippinerna, Kambodja, Australien, Kanada och sist men inte minst USA. Inte vara rädd för höga höjder. Ha alla körkort som går att ha. Jag vill vara jag.


This aint a lovesong - Bon Jovi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0