The drunken monkeys

Jag, E och en jävla massa vin. Om man googlade på "vinhaggor" skulle det säkert komma upp ett antal fula foton på oss två efter en flaska relax och en och en halv dunk by the river senare. Så jävla bra. Det finns ingen annan som skulle kunna skråla disneylåtar så högt med mig, som skulle skriva så många hålpost med mig, som skulle kunna ta bussen hem till mig sent en kväll, pimpla vin whenever och vara lika nördig som jag. Som skulle sova i en rutschbana med mig, som skulle handla gröna äpplen åt mig, som skulle komma på så många knäppa idéer tillsammans med mig. Det är något visst med kompisar man har haft sedan andra klass. Vi är helt enkelt så fruktansvärt jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0