Förlåt, älskade

Förlåt att jag vill krama om dig när du står och lagar mat, men jag får så sällan chansen annars.
Förlåt att jag vill pussa på dig så att du inte kan andas, men du tar aldrig initiativ till det längre.
Förlåt att jag vill ligga på dig när jag är så knotig och benig, men jag vill ju känna din närhet.
Förlåt att jag vill våldta dig direkt när du kommer hem från jobbet, men jag har ju saknat dig så mkt.
Förlåt att jag sover på din sida i sängen, men din värme gör att jag sover så gott.
Förlåt att jag vill avbryta den rutinerade vardagen med en puss & kram ibland, men jag vill känna att jag kan.
Förlåt att jag vill störa dig mitt i Cops med att kyssa dig någon gång, men det händer ju aldrig annars.
Förlåt att jag har varit så grinig och missnöjd, men jag vill känna mig som din flickvän.


Ready, set, Go - Tokio Hotel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0