Bokat - jag är så glad

Gud vilket lättnad. Det där var verkligen ett problem med en lösning som flög rakt in i käften på mig. Hade grämt mig ett par dagar, och varje gång jag hade tänkt ringa Ellströms och kirra introduktionskursen har det dykt upp något emellan. Men så ringer dom! Och dessutom kan dom ta med två extra passagerare på kursen, och alla kan! Hur jävla bra som helst! Nu äntligen är jag på G, sitter här och pluggar redan teori innan jag beger mig en riktigt snabbis till stan och införskaffa halloweendekorationer. Jag har en bild i huvudet som jag gärna skulle vilja ta fram. Snacka om tur, jag är inte van vid det.

Do you call me a lucky one?
Maybe sometimes I do.


Stricken - Disturbed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0