Skratta mer - it's my life

Jag har tänkt en del. Jag kan inte hålla på så här. Nästa år får det ta mig fan inte vara likdant igen, i två års tid har jag sagt samma sak, men nu får det ta mig fan vara dags. Jag är rätt bra på att bryta alla nyårslöften jag lägger till med, men nu jävlar får det vara nog. Det är dags att koncentrera sig på sig själv. (inte för att jag ska sluta tänka på dig, sötis)

NYÅRSLÖFTEN

Skratta mer.
Dricka mer vin.
Skaffa nytt jobb.
Slappna av mer.
Inte tänka för mkt.
Gå upp mina 6 kg.
Odla schyssta naglar.
Ta fler kort och minnas mer.
Få arslet ur vagnen och göra saker.
Fortsätta med den påbörjade träningen.
Börja plugga, måste äntligen ta itu med matten.
Vara duktig och använda bettskenan och glasögonen mer.
Helt enkelt bli, och fortsätta vara, den som alla kallar Stéphanie.


It's my life - Bon Jovi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0