Oh, coolt

Vad skulle hända om världen var upp-och-ner? Vad skulle vi göra om himlen plötsligt blev lila och alla grodor rosa? Hur skulle vi bete oss om tiden inte fanns? Om forever var hela tiden. Vad skulle hända om Jorden plötsligt råkade krocka med Mars, som skulle fastna i Atlanten, så  var det bara att ställa en tillräckligt lång stege mitt i havet, så var det bara att trippa upp och bygga en koja där? Om Gravitationen plötsligt blev omvänd, så vi går runt på huvudet ist? (det låter iof ingen höjdare med konstant bad hair day). Vad skulle du göra om tungan plötsligt actually blev svart och näsan lång när man ljög och ögonen fyrkantiga när man tittade på tv för länge?


Vad skulle jag göra?

Tja, jag lär ju iaf bli överraskad och det hör inte till vanligheterna. Rutinerna skulle brytas och alla säger ju att omväxling förnöjer. Det kanske skulle kunna bli så jävla bra? Eller är det bara jag som tänker för mkt så här med sömn i ögonen och huvudet nästan i tangenbordet igen?

The art of losing - American HiFi
 

Kommentarer
Postat av: ullis

Jag önskar nästan att grodorna var rosa, för rosa är fint och grodor är söta:)

2008-11-19 @ 10:54:26
URL: http://papilio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0