Munhugg

Idag är en sådan trist dag. Jag börjar inte jobba förrän 14 och tills dess sitter jag här i min ensamhet, knarkar Stone sour och Bullet och städar upp all skit här hemma. Det är så mkt som måste rensas egentligen. Jag tycker inte att det nödvändigtsvis måste vara någon av mina grejer som måste kastas, det är ju inte jag som har flest grejer. Jag tycker inte om att munhuggas, även om jag är ofrivilligt jävla bra på det. Visst vill man inte ha det så mjäkigt att man aldrig någonsin terroriseras, utan det där munhugget skulle det säkert bli sjuukt tråkigt och enformigt, inte alls lika 'passionerat'. Men jag tvivlar på att allt detta munhugg är så jävla sunt i slutändan.

Suffocating - Bullet for my Valentine


Kommentarer
Postat av: ullis

jag är ledig idag, men skulle fan behöva åka bort en vecka eller nått:P så trött! jag skulle gärna vännen, men jobbar från halv 10 till halv 5 och sen ska jag iväg direkt:) pussen

2008-11-26 @ 11:50:55
URL: http://papilio.webblogg.se/
Postat av: Erica

DET ÄR ASTRID LINDGREN! Ingen tant :P hihi!

2008-11-26 @ 22:50:35
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0