Fredagsmys

Självklart var det vin på gårdagskvällens schema. E kom självklart över, och självklart lyssnade vi på många 90-talslåtar och självklart begav vi oss till Magasinet vid 12. Jag slösade bort 100 spänn på Black Jack (att man aldrig fattar när det är dags att sluta!) och drack en P2, rom&cola och världens godaste, läskigt söta, rosa mjölkdrink man kan komma på. Bartendern visste inte ens vad det var han hade kokat ihop. Men god var den. Det var mkt folk, M var där och var full och kåt som vanligt, tanten hånglade med en tjugoåring (så nasty!) och ja, det var som vanligt med andra ord. Satte en säkerhetsnål i örat, det hörde iof inte till vanligheterna.

Och nu sitter jag här och skriver medan jag väntar på att E ska vakna upp ur soffpositionen hon intog på min soffa igår.

Summer of 69 - Bryan Adams


Kommentarer
Postat av: ullis

Tackar vännen!:) Vad kul att ni hade trevligt igår! Vilka va de som va me ute då? Kraaaam:)

2008-11-08 @ 11:42:06
URL: http://papilio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0