Catched a cold

Gaah, vaknade upp ur en värdelös dröm om halshuggning och upptäckte att det var min hosta som hade väckt mig. Näsan är igentäppt, halsen gör ont och mitt huvud består av en bongotrumma. Dessutom jobbar jag stängning. Det känns faktiskt inte riktigt helt okej. Halshuggning - ja tack. Min frukost innehöll så mkt näring som det möjligen kan finnas i Noskapin och halstabletter, men funtar på ett par extra mackor med jordgubbsmarmelad och en stor fet kopp med mandarinte snart. Just nu skulle jag behöva en kram och en axel att få snora av mig på.

Cold - Crossfade

Kommentarer
Postat av: ullis

Haha så det är så du gör för att hålla dig pigg?:)

ush din stackare är du sjuk?:( jag håller oxå på att bli sjuk och nu ska ja ut i snörusket för att åka till jobbet:( PUSSEN

2008-11-24 @ 09:43:27
URL: http://papilio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0