11.55 betyder 5-i-12

Tack, det känns så jävla bra att bli utsatt för dumförklaringar av Dig.

Jag har fått ett extrajobb! Kan inte med ord beskriva hur Glad jag är! I en leksaksbutik dessutom! Gud vad kul, det är sant som dom säger att det faktiskt passar mig perfekt, som handen i handsken, kuken i kondomen eller vafan man nu vill likna det med. Jag är så otroligt barnslig, det är inte många tjugoettåringar som spelar pokémon, som startade upp sin gamla tamagotchi, som ställer sina ponnyhästar bredvid den bästa kompishästen, som har hjärnan överfull av nostalgiska minnen av vartenda barnprogram och kommer ihåg nästan varenda introlåt. Jag är faktiskt jättebarnslig (det kunde du inte tro va?). Jag tror alltså att jag kommer trivas där. Visst gäller det bara en kort tid, men förhoppningsvis kanske resumén av tiden öppna nya dörrar inför min framtida karriär som whatever. Tack, E, du är ta mig fan en ängel.

Paradise City - Guns'n'Roses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0