Counting days

Men egentligen fyller jag ju år imorgon, och ska fira min födelsedag första dagen på extrajobbet i leksaksbutiken, hårt arbetandes med E. Det är helt fashinerande att jag ser fram emot att jobba, jag längtar till att börja. Det är en helt ny känsla, och den är underbar.

Jag vet inte riktigt hur jag hade tänkt planera att fira min födelsedag. Det låter på honom som att han har något planerat där på kvällen. Fågel, fisk eller mittemellan, vafan betyder det? Jag vill ju träffa föräldrarna också, så kanske ska jag ta mig upp tidigt och åka till dom innan jag börjar jobba? Det är ju en idé, och bli bjuden på god frukost. Gillar den tanken, jag älskar frukost. Mat över huvud taget är något av det bästa som finns.

Fan vad hungrig jag blev.

Above the candystore - Paola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0